טופס שליחת מוצר לתיקון מעבדה
arrow&v
arrow&v
  1. לאחר מילוי הטופס וקבלת אימייל אישור, יש להדפיס את הטופס ולהגיע איתו לתחנת שירות הקרובה

  2. טיפול בקריאת שירות עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר במעבדה

  3. השולח יקבל הצעת מחיר מדוייקת לתיקון לאחר בדיקת המוצר במעבדה על ידי טכנאי מומחה

  4. מכשיר שיימצא לא באחריות, יחוייב בעלות של 150 ש"ח שיקוזז במקרה של תיקון בתשלום

  5. אין אחריות על נזקי מים וסימני קורוזיה

  6. ניקוי כללי\פתיחת סתימה בעלות של 150 ש"ח . מכשיר שהגיע עם לכלוך במיכל איסוף, לא יטופל עד לאישור תשלום

  7. יש לוודא אריזה ומיגון המוצרים הנשלחים לתיקון

  8. חתימה על מסמך זה מהווה הסכמה לכל תנאיו, ולתקנון המעבדה המופיע באתר אינטרנט kaya-il.com

  9. אחריות על הסוללה חצי שנה מיום הקניה, בכפוף לתעודת האחריות שהתקבלה עם המכשיר

  10. אין אחריות על מוצרים נלווים כגון: מברשות מסתובבות, מוט שאיבה, מסננים, מטענים, בקרים וכל אביזר נלווה

  11. לקוחות שגרים באילת, האיסוף מבית הלקוח, יש ליצור קשר דרך מייל support@kaya-il.com

צרף חשבונית

© 2020 Kaya Multimedia Ltd

היסוד 5 תל אביב

טל: 077-4145020

support@kaya-il.com